وكيل در سعادت آباد

۱۰ بازديد

مونا ترابي وكيل پايه يك دادگستري با ١٠ سال سابقه كار وكالت كارشناس ارشد حقوق خصوصي.
وكيل در سعادت آباد ، وكيل شخصي است كه از طرف يك شخص حقيقي يا حقوقي براي انجام امور حقوقي مامور مي شود و بر اساس قوانين مدني مي تواند در دادگاه ها حضور يابد. 

در زمان تنظيم قرارداد، بر اساس عقد وكالتي كه مابين وكيل و موكل منعقد مي شود، حقوق، وظايف و مسئوليت هايي نسبت بهم برايشان تعريف مي گردد كه هر دو موظف به انجام آن هستند.

وكيل در سعادت آباد ، وكالت دسته بندي هاي مختلفي دارد كه در ادامه به توضيح آنها مي پردازيم.شغل وكالت قضايي: در اين وكالت شخص مي تواند براي انجام امور دادگاهي، فرد ديگري را به عنوان وكيل خود به دادگاه معرفي نمايد.وكالت غير قضايي: در وكالت غير قضايي شخص براي انجام امور اداري و كاري خود، فردي را به طور رسمي وكيل خود قرار مي دهد.وكالت مقيد: در اين نوع وكالت موكل مشخص مي كند كه وكيلش در چه اموري مي تواند ورود كند.

وكالت مطلق: يعني فردي را براي انجام تمام امور وكيل و نائب خود قرار دهد.اگر براي پيشبرد پرونده حقوقي خود به وكيل كيفري در سعادت آباد نياز داريد، مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.در صورتي كه توانايي مالي براي اتخاذ وكيل براي انجام امور حقوقي خود را نداريد، مي توانيد از مشاوره وكيل پايه يك در سعادت آباد بهره مند شويد.

وكيل طلاق توافقي در سعادت آباد
وكيل طلاق توافقي در سعادت آباد ، يكي از بيشترين پرونده هايي كه در دادگاه ها به آنها رسيدگي مي شود، طلاق مي باشد. زماني كه دو طرف در زندگي زناشويي خود به مشكلاتي برخورده اند و تصميم به جدايي گرفته اند، در اين زمان يك وكيل طلاق توافقي متخصص نياز است تا با ارائه راه حل هاي درست قضايي و حقوقي، اشتباهات اين تصميم گيري را كمتر كند.

در ايران طلاق انواع مختلفي دارد كه عبارتند از: طلاق رجعي و طلاق بائن

در طلاق رجعي مرد در زمان عده زمان مي تواند رجوع كند اما در طلاق بائن مرد ديگر حق رجوع به زن را ندارد.

شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه طلاق در چه زماني بائن است؟

طلاق زن يائسه

طلاق مبارات يا خلع تا زمانيكه زن رجوع به عوض نكرده باشد.

طلاقي كه قبل از نزديكي صورت گرفته باشد.

در قوانين ايران زن نمي تواند درخواست طلاق بدهد مگر در شرايطي كه در ادامه گفته مي شود:

از همسرش وكالت براي درخواست طلاق داشته باشد.

به صورت توافقي باشد.

مرد يكي از شروط دوازده گانه ضمن عقد را رعايت نكرده باشد.

طلاق خلع انجام شود.

مدارك مورد نياز براي جاري كردن صيغه طلاق عبارتند از:

دادنامه قطعيت يافته و گواهي ثبت شده

اصل سند نكاح

شناسنامه زوجين

كارت ملي زوجين

گواهي عدم بارداري از آزمايشگاه

توافق نامه كتبي در مورد: شرايط پرداخت مهريه، حضانت و ملاقات فرزندان، ميزان حقوق زوجين، مقدار مهريه، نفقه زوجين

نظريه كتبي واحد مشاوره خانواده

ارائه گواهي عدم امكان سازش

در طلاق توافقي بايد تكليف بسياري از موارد مشخص شود كه در ادامه به آن مي پردازيم:

روشن كردن وضعيت نفقه در طول زمان زناشويي

تعيين ميزان و نحوه پرداخت مهريه

تفاهم بر سر جهيزيه

بررسي و توافق بر سر شروط اوليه اي كه در سند ازدواج قيد شده است.

و هر نوع توافق مالي ديگر

در صورتي كه تصميم به جدايي داريد و دقيقا نمي دانيد كه از چه راهكاري براي سرعت بخشيدن به روند مراحل طلاق استفاده كنيد، وكيل طلاق توافقي در سعادت آباد مي تواند بهترين مشاوره ها را به شما ارائه دهد. در صورت نياز مي توانيد با شماره هاي داخل آگهي تماس بگيريد.

وكيل كلاهبرداري در سعادت آباد
وكيل كلاهبرداري در سعادت آباد ، كلاهبرداري امروزه داراي معاني متفاوتي است كه يكي از آنها به اين معني است كه به شخصي گفته مي شود كه افراد را به عضويت در موسسات مشكوك و شركت ها دعوت مي نمايد. كلاهبرداران افراد باهوشي هستند كه اگر يك وكيل متخصص نداشته باشيد، نمي توانيد جرم آنها را ثابت كنيد. پرونده هاي كلاهبرداري، يكي از مهمترين پرونده ها و شايد يكي از رايج ترين پرونده ها در كشور مي باشد. در جرايم مربوط به كلاهبرداري در واقع اموال شخص بدون رضايت او به فرد كلاهبردار منتقل مي شود. از اركان كلاهبرداري مي توان به موارد زير اشاره كرد:

قرباني بودن شخص

فريب خوردن قرباني

انتقال مال شخص بدون رضايت وي

وكيل كلاهبرداري شخصي است كه در زمينه جرايم كلاهبرداري فعاليت مي كند و بر قوانين جرم كلاهبرداري تسلط دارد و با داشتن تجربه كافي مي تواند موجب موفقيت در چنين پرونده هايي باشد.جهت دريافت مشاوره مي توانيد با وكيل كلاهبرداري در سعادت آباد تماس بگيريد و از خدمات اين مجموعه بهره مند شويد.

وكيل ملكي در سعادت آباد
وكيل ملكي ، ، اين روزها به دليل افزايش حجم معاملاتي كه در زمينه خريد، فروش و اجاره املاك انجام مي شود، نا آگاهي افراد از امور حقوقي و قضايي باعث شده كه تعداد پرونده هاي مربوط به دعاوي ملكي در دادگاه ها افزايش يابد. زماني كه افراد با پرونده هاي دعاوي ملكي روبرو مي شوند، يك وكيلي ملكي در سعادت آباد مي تواند با تخصص و تجربه اي كه در اين گونه پرونده ها دارد، با ارائه راه حل هاي مناسب به مشكلات شما در كمترين زمان خاتمه دهد. در واقع وكيل ملكي با آگاهي كامل به تمامي قوانين مربوط به دعاوي ملكي، پرونده را به دقت تجزيه و تحليل كرده و بر اساس مستنداتي كه جمع آوري كرده است از وكيل خود دفاع نمايد.

برخي از وظايف وكيل ملكي عبارتست از:

دعاوي مرتبط با مطالبه سرقفلي

درخواست مطالبه اجرت المثل

سندهاي ضمانتي

التزام به تنظيم سند رسمي

خيانت در امانت

انتقال منافع ملك ديگران به خود يا افراد ديگر

افراز ملك

اگر نياز به مشاوره و راهنمايي با يك وكيل ملكي در سعادت آباد داريد، با شماره هاي ما كه در آگهي ثبت شده است تماس بگيريد.
وكيل كيفري در سعادت آباد
وكيل كيفري در سعادت آباد ، ، دعاوي كيفري شاخه اي از حقوق جزا مي باشد كه قوانين جزايي، مجازات ها وجرايم جزئي از آن مي باشد. در واقع دعاوي كيفري با جرم، مجرم و مسئوليت كيفري در ارتباط است.دعاوي كيفري دسته بندي هاي مختلفي دارند كه عبارتند از:ضرب و جرح، نزاع، خيانت در امانت، اختلاس، تهديد، فروش مال غير، قتل، كلاهبرداري، آدم ربايي، توهين و فحاشي و ...در ماده 477 قانون آيين دادرسي كيفري آمده است كه اگر رئيس قوه قضاييه راي صادر شده از سمت مراجع قضايي را خلاف شرع بداند و تشخيص دهد، مي تواند پرونده را به ديوان عالي كشور فرستاده تا در مورد آن اعاده دادرسي شود.در امور كيفري طرفين مي توانند وكيل و حتي وكلايي براي خود انتخاب كنند و در صورت تعدد وكيل، حضور يك وكيل براي رسيدگي به پرونده كافي است.با توجه به حساس بودن و تخصصي بودن آنها به دليل داشتن ضمانت اجراي آن، بهتر است با يك وكيل كيفري در قيطريه تماس گرفته تا با ارائه راهكارها و اخذ تصميمات درست بتواند در كوتاهترين زمان به نتيجه درست برسد.

وكيل ديوان عدالت اداري در سعادت آباد

وكيل ديوان عدالت اداري در سعادت آباد ، وكلاي دادگستري به جهت تخصص ويژه اي كه در امور حقوقي و همينطور دعاوي ديوان عدالت اداري دارند، به آن ها وكيل ديوان عدالت اداري مي گويند.در واقع ديوان عدالت اداري مرجع قضايي است كه قانون گذار آن را براي نظارت قضايي بر وزارتخانه ها و سازمانهاي دولتي تشكيل داده است.رسيدگي به پرونده ها و اعتراضات در ديوان عدالت به صورت غير حضوري صورت مي گيرد و سبب مي شود كه تصميم گيري ها بر اساس مندرجات دادخواست صورت گيرد.اگر به وكيل ديوان عدالت اداري در سعادت آباد جهت رسيدگي به پرونده خود نياز داريد، مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.

وكيل ديوان عالي كشور در سعادت آباد
وكيل ديوان عالي كشور در سعادت آباد ، وكيلي كه در پرونده هاي كيفري و حقوقي داراي تخصص باشد، وكيل ديوان عالي كشور ناميده مي شود و در پرونده هايي كه نياز به تجديد نظرخواهي و فرجام خواهي دارند، فعاليت مي كند.يكي از وظايف وكيل ديوان عالي كشور در سعادت آباد اين است كه در پرونده هايي كه راي هاي متفاوتي وجود دارد، ايجاد وحدت رويه مي كند.در صورت نياز به مشاوره با وكيل ديوان عالي كشور در سعادت آباد مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.

وكيل چك در سعادت آباد
وكيل چك در سعادت آباد ، چك يكي از مهم ترين اسناد تجاري است كه بسياري از افراد به طور روزانه با آن سر و كار دارند. به دليل داشتن امنيت چك نسبت به وجه نقد، مردم استقبال زيادي از آن كرده و محبوبيتي در دل مردم ايجاد نموده است. چك انواع مختلفي دارد كه عبارتند از: چك تضميني، چك مسافرتي و چك عادي.

در بسياري از موارد ممكن است كه افراد با چك هاي برگشتي مواجه شوند كه نتوانند آن را وصول كنند در اينجا يك وكيل چك در سعادت آباد مي تواند به شما كمك شاياني كند.يك وكيل چك بايد به تمامي متون چك كه در چك درج مي شود، آگاهي كامل داشته باشد. در مواقعي ممكن است كه در ظهر نويسي چك، اطلاعات به صورت غلط وارد شود كه غرض از اين اشتباهات، فريب دادن دارنده چك مي باشد. يك وكيل چك در سعادت آباد مي تواند علاوه وصول چك، از موكل خود در برابر اتهاماتي چون كلاهبرداري و سرقت دفاع نمايد.در صورتي كه با پرونده هاي چك روبرو هستيد و نياز به مشاوره با وكيل چك در سعادت آباد داريد، مي توانيد با ما در تماس باشيد.

وكيل قرارداد مشاركت در سعادت آباد
وكيل قرارداد مشاركت در سعادت آباد ، امروزه با توجه به افزايش ساخت و ساز در سطح شهرها و روستاها، مالكان و سازندگان ترجيح مي دهند براي جلوگيري از مشكلات احتمالي مبادرت به تنظيم قرارداد مشاركت در ساخت نمايند و در آن وظايف مالك و سازنده را درج كنند.داشتن وكيل قرارداد مشاركت در سعادت آباد مزاياي زيادي دارد كه عبارتند از:

نظارت بر تنظيم و انعقاد قرارداد مشاركت

پيگيري اختلافات و دعاوي مربوط به مشاركت در ساخت

نظارت بر تنظيم و انعقاد قرارداد

مشاوره حقوقي در مورد قراردادهاي تنظيمي بين مالك و سازنده يا پيمانكار

اگر در قرارداد هاي مشاركت دچار مشكل شده ايد و نياز به وكيل قرارداد مشاركت در سعادت آباد داريد، مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي در تماس باشيد.

وكيل اجاره در سعادت آباد
وكيل اجاره در سعادت آباد ، اين روزها به دليل افزايش قيمت مسكن در كلان شهرها بسياري از افراد در خانه ها و آپارتمان ها اجاره نشين هستند. زماني كه شما مي خواهيد به عنوان موجر يا مستاجر قرارداد اجاره را تنظيم كنيد بايد بسيار دقت كنيد كه قرارداد كاملا قانوني باشد و موردي از قلم نيفتد تا بعد از آن دچار مشكل نشويد. اما ممكن است در اين ميان شما به عنوان موجر يا مستاجر دچار مشكلاتي شويد كه خودتان نتوانيد آن را حل و فصل نماييد. در اينجا يك وكيل اجاره در سعادت آباد مي تواند به مشكلاتتان رسيدگي نمايد. وكيل اجاره اگر وكيل مستاجر باشد، اجازه نمي دهد كه حقوق او ضايع شود و اگر وكيل موجر باشد از تمامي حقوق او به بهترين شكل ممكن دفاع خواهد كرد. در صورت نياز به وكيل اجاره مي توانيد با ما در تماس باشيد.

وكيل ربا در سعادت آباد
وكيل ربا در سعادت آباد ، طبق نظر اكثريت قضات دريافت هرگونه وجه بيشتر از وجه پرداختي جهت بهره برابر با قانون مجازات اسلامي ربا است و جرم محسوب مي شود.شايد سوالي در اينجا مطرح شود كه آيا شروع به ربا جرم محسوب مي شود؟ لازم است كه بدانيد در قانون فقه، از شروع به ربا سخني گفته نشده است و گفتن اينكه شروع به ربا جرم است، سختگيرانه است و حتي خود قانونگذار نيز به آن توجه نكرده است. همچنين در قانون مجازات اسلامي نيز مجازاتي براي آن در نظر گرفته نشده است. اگر نياز به وكيل ربا در سعادت آباد داريد مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.

وكيل ضرب وجرح در سعادت آباد
وكيل ضرب وجرح در سعادت آباد ، يكي از حساس ترين پرونده هايي كه وكلا با آن روبرو هستند، پرونده هاي كيفري مي باشد. وكالت كيفري نياز به تخصص و تبحر زيادي دارد تا يك وكيل بتواند آن را حل و فصل نمايد. حساسيت اين نوع پرونده ها به قدري زياد است كه حتي نوع بيان وكيل مي تواند بين مجرميت و برائت مرز باريكي را ايجاد نمايد.وكيل كيفري متخصص كسي است مي تواند پرونده هاي مربوط به سرقت، جعل، ضرب و جرح و كلاهبرداري را به بهترين نحو رفع و رجوع نمايد.بر اساس شرع و قانون، ضرب و جرحي كه ناشي از نزاع عمدي يا اقدامات ديگري باشد و منجر به خسارت بدني گردد، جرم محسوب شده و موجب ضمان وارد كننده ضرب يا عامل جرح مي باشد و مجرم بايد يا با قصاص يا پرداخت ديه اين خسارت را جبران نمايد.

از مزاياي داشتن وكيل ضرب و جرح در سعادت آباد اين است كه:مي تواند مدت زمان اثبات جرم ضرب وجرح را كم نمايد.ديگر نيازي به حضور شاكي در دادگاه نيست.در صورتي كه نقص عضو گرفته باشد، وكيل مي تواند تقاضاي قصاص عضو نمايد.بعد از اثبات ضرب و جرح وكيل اين توانايي را دارد كه ديه را دريافت نمايد.چنانچه شاكي بخواهد اعلام رضايت يا عدم رضايت نمايد، نيازي به حضور او در دادگاه نمي باشد و تمامي مراحل توسط وكيل ضرب و جرح در سعادت آباد انجام مي شود.اگر نياز به مشاوره و راهنمايي با وكيل ضرب و جرح در سعادت آباد داريد، مي توانيد از طريق تماس با شماره هاي داخل آگهي با ما در تماس باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.